mandag den 29. september 2014

tudeprinsesse

Hold da op en mandag!! 
Jeg har måtte sige farvel til ham her i dag! 



Min svoger er i dag draget ud på sit livs rejse. 
Han er med på det der hedder DGI Verdens Holdet, eller mere nationalt National Danish Performance Team. Det er fu**ing!! sejt at han er på, da det kun er 28 gymnaster der bliver udtaget til dette hold. De har gennem septemper måned været rundt i Danmark med deres TakeOffTour, og her til morgen rejste de så ud i den store verden og kommer først hjem igen om 6 måneder! 

Jeg håber at alle der er på holdet får en kanon tur, og hold nu mund hvor jeg glæder mig til at se dem når de kommer hjem igen! 

Jeg er hedigvis så heldig at jeg ikke skal undvære min svoger i helt så lang tid, fordi min svigerfamilie og jeg rejser nemlig til Costa Rica i januar, og får en ferie, mens vi kommer til at se verdens holdet der befinder sig i området. Det bliver så spændende! 

Men jeg var med oppe og vinke farvel til ham, og pludselig kunne jeg slet ikke mere. Jeg begyndte bare pludselig at tude, og stod lidt malplaceret blandt mine svigerforældre, svigermormor og kæreste, som var mega seje og slet ikke grad. Så kunne jeg stå der som det skøre påhæng til storebroderen, som slet ikke kunne holdet til det. Men jeg var/er bare så mega stolt af ham, og synes at han er mega mega sej! Og jeg håber jo bare at han får en tur han vil nyde, og få de vildeste oplevelser ud af. Og nu et farvel billede inden jeg begynder at tude igen....... 



Jeg laver et opslag om dem imorgen når der er blevet styr på følelserne igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar